Job 18 van 83


Report this listing

Solliciteren



Operations Manager


Functie

Onze klant staat bekend als een betrouwbare partner op het gebied van facilitaire en schoonmaakdiensten. Ze koesteren hun positie als vooraanstaande facilitaire dienstverlener in België en benutten hun deskundigheid voor elke aangeboden service. Momenteel zijn ze op zoek naar een Operationeel Manager voor een bepaalde tijd.







  • Verantwoordelijk voor organisatie van schoonmaakactiviteiten.
  • Analyse van kwaliteitsgegevens.
  • Leidinggeven aan supervisors en planning van schoonmakers.
  • Bewaken en aanleveren van facturatiegegevens.
  • Advies en ondersteuning bij offertetrajecten.
  • Zorg voor veiligheid en kwaliteitsopvolging.
  • Opvolging arbeidsovereenkomsten en vakantiedagen.
  • Hybride werken en klantbezoeken in heel België.

Jouw profiel

  • Ervaring in teammanagement is bekend terrein voor jou.
  • Je bezit een rijbewijs B.
  • Je bent doelgericht en proactief.
  • Je coördineert projecten van begin tot eind.
  • Klanttevredenheid staat bij jou hoog in het vaandel.
  • Analytisch denken is een van je vaardigheden.
  • Frans spreken? Geen probleem! Nederlands? Ook geen probleem.
  • Plannen en organiseren zijn jouw sterke punten.
  • Je bent flexibel en hebt geen problemen met variabele werktijden.
  • Samenwerken, mensen verbinden en oplossingen vinden, zijn jouw natuurlijke talenten.
  • Je bent vaardig met applicaties zoals Outlook en Excel.
  • Kennis van de schoonmaak- en/of automobielsector is een pluspunt.



  • Personeel opleiden in procedures, technieken, werkmethodes, gebruik van materieel en toepassing van de voorschriften
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • Schoonmaakwerkzaamheden plannen en coördineren
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • De schoonmaakprestaties ter plaatse controleren (kwaliteit, tijdschema, verslagen,…)
    De klachten verzamelen
  • Een lastenboek voor de schoonmaakwerkzaamheden opmaken
    De controlecriteria bepalen (tevredenheid, beoordeling van de prestaties, ...)
  • Procedures, kwaliteitsvoorschriften en methodes uitwerken en verder ontwikkelen (schoonmaak, hygiëne, veiligheid, ...)
  • Contracten voor onderhoud, verzekering, … van de schoonmaakmachines en voertuigen opvolgen
  • Offertes opstellen
    Prestaties volgens de behoeften van de klant in een contract vastleggen (schoonmaak, netheid, verwante diensten, ...)
  • De prestaties, het contract, het aantal werkuren, ... a.d.h.v. de eigenschappen van de plaats vaststellen
    De klant adviseren
  • Schoonmaakprestaties op verschillende locaties superviseren
  • Opvolg- en activiteitengegevens registreren
    De informatie doorgeven aan de betrokken dienst
  • Problemen vaststellen (incidenten, kwaliteit, ...)
    Preventieve, corrigerende acties instellen of aanbevelen (organisatie, middelen, methodes, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

  • Werken in een bedrijf waar resultaten en professionaliteit centraal staan en waar medewerkers worden gestimuleerd om zich te ontwikkelen.
  • Een dynamische werkomgeving in een financieel gezond en groeiend bedrijf, waar we erkennen dat onze medewerkers het verschil maken.
  • Een eerlijk salaris en extra voordelen zoals een bedrijfswagen, tankkaart, GSM, iPad, gebaseerd op jouw vaardigheden en ervaring.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht